godmorgon!

nu har jag minsann inte skrivit på ett tag. kan kanske bero på att jag har haft fullt upp och inte hunnit. ellipelli har varit här i helgen och åkte hem igår. åkte in till göteborg i fredags och mötte henne på centralen. elli shoppade som en tok medan jag bara hittade en svart skjorta och en cardigan. på kvällen kom löberg och vi käkade tacos och kollade på film. i lördags sprang vi på stan här i borås för elli ville köpa skor, sen blev det utgång. i söndags var det en riktig bakisdag, vi käkade pizza och låg i soffan och ville försvinna. i måndags jobbade jag, men efter jobbet mötte jag elli i stan och åkte sen vidare till tullen eftersom elli hade fått en akuttid hos tandläkaren.

hinner inte skriva så mycket mer nu, ska till jobbet. men vi har ett problem jag och robert, hans mamma fyller 50 idag och vi har inte köpt någon present eftersom vi inte vet vad vi ska köpa ? hjäääääälp :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0