:O

jösses, jag har ju glömt nämna en grej.. härom dagen på jobbet så ringde telefonen och adam svarade. sen kom han mot mig och säger "magda du har telefon" VA? tänkte jag.. vem fan ringer och söker mig på jobbtelefonen? "det är radion" säger adam.. jag tänkte, haha vad är det här för kasst skämt? men visst var det en kvinna från radion. hon undrade om jag hade tid en kvart och om hon kunde komma till mitt jobb på en gång.. visst, sa jag.

vi gick ut och hon tog på sig hörlurar, höll i en mikrofon och en fet bandspelare.. sen började hon intervjua mig :O varför jag flyttade till borås, vad luleå har för uppfattning om borås, hon undrade om min utbildning osv.. hel skumt.

glömde bara nämna det :) nu ska jag till jobbet och sura lite på robert under dagen. ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0