jul, jul, jul...

våra husdjur är så gott som borta. inspecta besprutade sovrummet och sen dess har vi inte sett en enda där inne. men däremot i badrummet har det dykt upp en och annan. jag hade för mig att silverfisk mest fanns i lite äldre hus. våran lägenhet  är väldigt ny, men det kanske inte har någon betydelse. nåja, dom är borta nu iallafall. och det är huuuur skönt som helst :)

julen firade vi hos roberts föräldrar och ja, det var väl sådär.. på juldagen hade jag feber och orkade inte gå ut med linda och alexandra så vi var bara hemma och kollade på film och käkade en liten buffé med ALLT möjligt gott. lite tapas, grönsaker med dip, ost mm. jätte mysigt :)

igår var vi och trängdes på rean. det är helt sjukt hur tjejer beter sig alltså.. tar med sig huuur mycket kläder som helst in i provrummet, slänger allt på golvet, trampar på allt och skjuter undan allt med skitiga skor in i hörnet och kommer sedan på att "näe, jag vill inte ha något av detta" och lämnar allt bara där nersmutsat på golvet, intryckt i hörnet inne i provhytten. stackars stackars stackars personalen säger jag.. måste alla vara så hysteriska bara för att det är rea? snälla nån, dom rear ju ändå inte ut något speciellt :S nåja.. vi handlade iallafall en hel del igår.. bland annat en julgran på hemtex :) hur bra som helst. innan jul kostade den 599:- och vi köpte den för 99:-
vi hade ingen gran i år eftersom vi inte kunde komma överens om vi skulle ha en riktig gran eller en fusk :) och nu fick jag min vilja igenom till nästa år :) yey! lite senare på kvällen åkte vi till christofer och annelie, elisabeth och oscar kom också. vi åkte och hyrde film och köpte käk på peking som vi tog med oss till dom. jätte kul kväll :)

idag blir det jobb igen efter tre sköna dagar av ledighet, men jag behöver pengar efter allt julhandlande :)

just ja, förra lördagen blev jag fotograferad på model lab i göteborg. kanske ska lägga upp some pics :)











Kommentarer
Postat av: Martina

Du är vacker!

2008-12-27 @ 23:47:23
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej Magda, om någon skulle passa som modell så är det du. Man blir ännu vackrare när man inser att man är vacker på insidan också :) Kramis

2009-01-01 @ 14:34:24
URL: http://filosofverstan.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sjukt fina bilder (: Du är vacker (:

2009-01-02 @ 20:58:50
URL: http://soffoos.blogg.se/
Postat av: Sara

men vilka fina bilder maggan! värsta modellen ;)

2009-01-04 @ 02:03:29
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: Elli

Maggie! Va fin du blir på bild ju! Jag har min gamla telefon nu för den andra är på lagning, oohh du guess what I found yesterday? Fan typ minst 10 sms som telefonen sparat sen mars 2007 o om du tänker efter då så vet du vad som hände, ojojoj vad jag började sakna dig då jag läste dem =). hahaha, du hade skickat ett sms där det stod: "Kom hem nu jag har jättetråkigt" Då jag var i fjällen. oooohhh. Du måste bli lika bra på att höra av dig som du var förut. O uppdatera oftare vet ja! =). Kraaam

2009-01-06 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0