19 februari

Jävla skit tisdag!
Humöret låg på topp när jag vaknade.
Körlektion imorse, gick jätte bra.
Skolan var lite tråkigare, satt mest och käkade turkisk peppar och letade efter en bok på biblioteket.
Åkte till Gammelstad och hämtade nya resväskan. Perfa!
Ett besök till tandläkaren har också gjorts idag, pratat om förflyttning till Borås.
Sen lagade jag lite lasagne till mig och brorsan.
Teori på körskolan avslutade jag min hektiska dag med.
Nu ska jag plugga plugga plugga..
Måste bara hitta alla papper först, haha!

"Jag har krockat..." ringde R och sa snabbt när jag var hos tandläkaren.
Jag höll på att svimma! Alla tankar mellan himmel och jord kom upp.
Som tur är så var det inte så allvarligt.
Han skulle parkera inne i Göteborg när det kom en dåre och backade på han.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0