imorgon...

Imorgon bär det av mot Boråååås! :D YEEEEY!
Ni anar inte hur mycket jag har längtat.
Satan i gatan, här ska det hånglas!

Idag har jag minst sagt varit sysselsatt.
Var till frissan imorse och lämnade lite löshår, sen till mammas salong där en manlig bekant blev vaxad, haha! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, pinsamt! :) Sen till körskolan, men det blev inställt så jag gick tillbaka till mammut och fixade lite naglar. Sen gick jag till skolan och där ska ni veta.. Där har det hänt grejer! Korsetten och jag har bråkat enormt mycket. Jag är verkligen ingen piller-människa. Jag har inget som helst tålamod. Men efter några utbrott så flöt det på ganska bra. Stannade kvar i skolan till 5, sydde lite till på kappan min. Allvarligt, det är nog det bästa jag har gjort! Den blir verkligen snyggelisnygg! När jag kom hem så blev jag sur.. Ingen mjölk, ingen mat. BLÄ! Då åkte jag och handlade.

Nu sitter jag och lyssnar på underbara Tracy Chapman och har lite lätt panik över vad som behövs göras. Jag måste skriva färdigt arbetet, tvätta och packa. Shiiiieeeet!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0