sista kvällen

innan Robet åker hem till Borås :(

Igår gifte jag mig och det var verkligen askul! Det är inte ofta jag säger det här, men jag var jätte fin!
Brudklänning, håruppsättning.. allt. Var riktigt ompysslad. Jag fick sitta i en stol och bli sminkad samtidigt som håret fixades, sen blev jag påklädd. Behövde inte ens ta på mig skorna själv, underbart! Journalister överallt, blixtar från alla möjliga kameror. Åh, jag stortrivs!

Kvällen blev jävligt chill, pizza, godis, film och mys.
Och idag har vi varit till mamma och kört skoter, kul att R aldrig hade kört innan.
Det bjöds på middag och nu är vi hemma igen, ska mysa ner oss i sängen och se på film.

Jösses vad jag inte vill att han ska åka, känns bara tomt nu, när han står i duschen.
Can't live without him...


(kommer lite bilder från helgens bravader i veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0