älskade snöstorm, välkommen!

Igår klippte jag Jennifer, kände mig lite rostig. Har inte sysslat med sånt på ett tag. Behöver köpa nya saxar också. Dom jag har har gjort sitt.

For till Sabina igårkväll, köpte lite godis och såg på massor med avsnitt från One Tree Hill.
Sov där, pratade i sömnen och störde hennes skönhetssömn :) Yeah!

FYFAN vad det snöar, när vi gick ut från Sabinas trapp så fick vi snö upp till knäna. Det är snö som fan i hela stan. Vet ni hur underbart det är? Jag var tvungen att ta kort. Lägger upp det sen, nu måste jag kila till skolan.

Kommentarer
Postat av: Elli

JA:D Fan va underbart med snöööö shieeeet! Va jag längtar hem. Köra skoter, åka slalom, ut på isen me mina skate skidor =) Fy fan snart hemma :D:D:D

2008-01-24 @ 12:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0