fredag

hallå i lådan.
just nu ligger jag i sängen med datorn på magen och har robert sittandes brevid i fotöljen med knastrande nachochips i munnen.

igår var en riktig mysdag. robert sjukskrev sig från jobbet och var med mig istället. vi åt middag, gjorde chokladpudding och vaniljvisp till efterrätt. sen såg vi en massa mysiga filmer och åt grönsaker och dipp. en helt perfekt mysig dag och kväll.

idag sov vi riktigt länge och riktigt gott. frukost och sen utgång med hunden i kylan. robert frös som attan men jag tyckte det mest var skönt och friskt. sen for vi in till stan, tänkte shoppa lite. men jag hittade absolut inget annat än en megastor nessesär men det gjorde inte alls så mycket. väskan är ändå fullpackad, 20 kilos gränsen är passerad för länge sen. en go fika på waynes blev det också.

nu ska vi väl bara mysa resten av kvällen :)
förhoppningsvis blir det lite lägenhetssökande också, om jag har tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0