hon spelar på mitt samvete...

Ja, det gör hon.. Min mamma.
Hon är en hemsk människa som gärna spelar på andras känslor och samveten för egen vinning. Hon låter ingenting komma i hennes väg och är totalt obrydd om andra. Hon är nonchalant, spydig och dryg. Hon är hämdlysten, egocentrisk och elak. Idag gjorde hon mig riktigt ledsen, hon gick direkt till anfall på min svagaste punkt. Jag föll direkt. Och vi avslutar där.

Som plåster på såren så for jag och handlade. Så nu sitter jag här med min hemmagjorda milkshake (päron, banan och choklad), två goda smörgåsar med helt fläckfri vindelrökt skinka och ett litet fat med lite smått och gott som fina skivor sharonfrukt, blodapelsinklyftor, passionsfrukt och vindruvor.

Idag har inte varit någon bra dag för mig. Känns som att allt går emot mig. Jag känner mig som en berg-och dalbana. Mitt humör växlar något enormt. Stackars Robert. Jag har varit jätte sur mot han idag fast jag egentligen inte har velat. Har sett varenda film som finns i lägenheten, på datorn och på canal+. Har inte funnits något passande att äta pga illamåendet. När pappa kom så lagade han nån slags strömming och nån potatisgegga i en vit form. Såg ut som på resturang med smakade rent av SKIT. En enda tugga tog jag, som jag dessutom spottade ut i servetten. Fy bubblan, aldrig att jag äter strömming igen. Never ever! Sen kom ju den här "mamma-grejen" och det gjorde ju inte min toppendag bättre. Ja, min fredag har sett ut så här.

Tänk om man kunde vara en normal artonåring?
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mingla

Brukar vara inne på din blogg men är lite dålig på att lämna kommentarer så hej hej :) bra blogg du har.

2008-01-18 @ 22:31:04
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0