låt oss lära känna mig ikväll...

Brukar du:
Peta dig i näsan:
Nej! Kanske om det kliar enormt mycket.
Titta på dig själv i spegeln: Hela tiden fast jag försöker undvika det.
Gnälla: Ja, usch.
Skrika: Nja, bara åt pappa eller om jag har ont.
Sova: Förmodligen, inte så mycket nu dock. När jag är sjuk.
Ha ångest: Sällan, men det förekommer.
Skada dig själv med flit: Absolut inte!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej!
Vilja dö: Nej fan, livet har så mycket att erbjuda.
Drömma mardrömmar: Ja.
Drömma sexdrömmar: Ja.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är den jag är och det är nog svårt :)
Klä dig i svart: Ja.
Gå till kyrkan: Endast om jag ska sjunga.
Gå i skolan: Ja.
Röka: Jag är en ickerökande rökare nu mera, har slutat
Ljuga: Inget jag "brukar göra" men en vit lögn till mamma eller pappa har väl hänt.
Lita på folk: Nej, det vore att skjuta sig själv.

Vem:
Saknar du:
Robert
Vill du döda: Ingen alls.
Rörde dig sist: Lenita.
Vill du slå: Det vore väl dumt att nämna i bloggen?
Kysste dig sist: Robert.
Vill du kittla: Max
Kramade du sist: Pappa.
Vill du prata med: Ingen alls för tillfället.
Skrek du på sist: Pappa.
Vill du vara som: Oj, jag vet inte. Mig själv?
Sårade dig sist: Robert.
Vill du bli galet full med: Ann.
Gjorde dig riktigt glad senast: Pappa.
Är vackrast på jorden: Robert och Max.

Har du:
För många vänner:
Nej.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Ja.
Färgat håret: Ja.
Några piercingar: Ja.
Egen dator: Ja.
Bra självförtroende: Nej.
Tagit nakenbilder: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja.
Bjudit ut någon: Ja.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Nej.
Lämnat landet: Ja.
Tuttat eld på nått: Ja.
Gjort något olagligt: Ja.


Hur:

Går du: Jag vet faktiskt inte. Men om jag är bland mycket folk så får jag en hemsk känsla av att jag vinglar eller går som en riktigt fet gubbe.
Svarar du i telefonen: "Hallå?", "Magdalena", "Höj pö döj" eller "Heeeej"
Fördriver du tiden: Sitta vid datorn och skriva blogg eller spela.
Mycket pengar har du: Ingen större förmögenhet, men jag har så jag klarar mig.
Tjänar du pengar: Ja.
Ofta diskar du: Har diskmaskin, så inte så ofta.
Ofta städar du: I princip aldrig känns det som.
Många stör du dig på: Nästan alla på hela jordklotet.
Ofta träffar du din familj: Så sällan som möjligt.

Tror du:
Att du kommer bli något:
Nej, men jag hoppas och drömmer desto mer.
På gud: Nej, nej och nej.
På rymdvarelser: Nej. På någon form av liv? Ja, men det intresserar mig inte. Vi kommer aldrig veta hur det ligger till ändå.
Att folk tycker om dig: Ja, jag tror och hoppas det.
På ett liv efter detta: Nej.
Att fiskar kan tänka: Varför skulle de inte kunna det?
Att du kommer leva länge: Vad är länge?

Du har svarat slött och nonchalant på frågorna, varför?
Jag är trött, slö och nonchalant just nu.
Är du slö och nonchalant? Kan vara.
Varför bloggar du inte mer? Har ingenting att skriva om.
Nähä, vad ska du göra härnäst? Tvinga mig ner i sängen och försöka överleva natten.

  

  

Matvanor:
Bästa maträtt?
Nå' gott. Låter som något men syftar på något gott.
Bästa dryck? Just nu vatten, bara vanligt vatten.
Hat-dryck och maträtt? GT och äckligt kött.
Bästa alkoholdryck? Fruktiga och söta drinkar.
Använder du smör på smörgås? Ja, det ska vara överallt, annars blir det torrt.
Smågodis eller "färdiga påsar"? Smågodis. Färdiga påsar kostar skjortan och man får inte ens välja innehåll själv.
Favoritglass? Jordgubbsglass.


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
 Inte mycket, önskar att det vore mer.
Har du mer skor än kläder? Nej, inte längre.
Favoritplagg? Jeansen jag fick av Robert.
Hatplagg? Normallånga tröjor, om man sträcker sig så ser man magen. Usch!

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
Både och.
Vad vill du bli? Jag vet inte längre.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, det duger.
Är lönen viktigast? Med tanke på att det är på arbetet man spenderar hela sin vardag känns det viktigt att i slutändan hamna någonstans var man trivs för att orka fortsätta den, men är lönen dålig är det svårt att trivas då det huvudsakligen är anledningen till varför vi jobbar.

Boende:
Lägenhet eller hus?
Lägenhet.
Framtidsplaner med boende? Närmaste planen är flytt till lägenhet i Borås med Robert.
Litet eller jättestort? Mittimellan.
Drömboende? Orkar inte tänka efter.
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan, eller gångavstånd till stan.
Mysigt eller sterilt? Både och.

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej.
Är otrohet okej? NEJ!
Älskar du någon? Ja.
Betyder familjen mycket för dig? Ja.
Tycker du om att dricka dig full? Nej.
Hemma- eller "gå ut på krogen-fest"? Det är skönt att slippa jublande partytoppsbärande fjollor och juckande mansvalpar med svettlukt på krogen, men samtidigt älskar jag att dansa. Så jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: C

Boy, har vi mycket gemensamt eller vad? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0