nya tag!

Måndag idag, dags för nya tag. Inte bara för veckan utan för allt!
Känner mig på hugget. Matchar inte med tanke på hur trött och slut jag är i kroppen.
Men nu är det så, nu vill jag ha förändring :)

Den här veckan ska jag ägna all tid som jag har till att göra det så lätt som möjligt för mig själv.
Veckoplanering :)

Idag - Skola, städa, plugga till körkort och skola, åka till mormor en sväng.
Tisdag - Skola, köpa tyg till balklänning, till körskolan, plugga.
Onsdag - Skola, plugga, plugga, plugga och plugga lite till.
Torsdag - Skola, städa igen, hämta Robert på flygplatsen <3
Fredag - Skola, Robert <3
Lördag - Robert <3
Söndag - Robert <3

Om jag har det städat och fint så har jag mer ro att plugga till både skolan och körkortet. Lättare att hitta saker. Och om jag pluggar nu som en tok (skolarbete) så har jag det bortgjort. Kan då fokusera mig på körkortet och andra saker som att kanske faktiskt ha ett liv. Men jag kan inte ha ett liv, jag kan inte slappna av om jag vet att jag har en massa saker att göra. Vill göra bort all skit så jag kan flytta nån gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0