skellefteå weekend

Brorsan ringde mig i fredags och sa "kom hem, nu, på en gång.. vi åker till skeå. du och jag, NU!"
Men det kunde jag såklart inte, hade en viktig lektion i skolan men jag pratade med min lärare och det var okej att sluta tidigare.

Det har varit både kul och rent av hemskt. Jag och Patrik har tjafsat och bråkat den största delen av tiden. Men igårkväll blev allt bra, när alkoholen kom in i bilden haha! Typiskt.

Varför var vi i Skeå? Jo, min farfar har fyllt 70 så vi skulle fira han allihopa. Det har blivit en hel del karaoke och en massa annat skoj, bowling.. Ja massor.

Det allra bästa med resan var att träffa farmor och farfar eftersom jag inte träffar dom eller några andra släktingar heller för den delen när alla bor söderut och självklart var det skönt som FAN att komma bort från Luleå lite.


Våran godisbuffé på vägen mot Skeå.
image69
Resturangen
image71
Kusinerna Julia, Moa, Alicia och Hannes.
image72
Bror på hotellrummet.
image73
Poolbad i allra högsta hugg :)
image74
Ren-safari haha, kaos på E4an mot Luleå.
image75



Åkte till mamma direkt när jag kom till stan, har umgåtts lite med Max och sen har jag varit med min älskade mormor. Nu ska jag ringa min söta älskling och sen sova, är helt utmattad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0