tisdag

Var hemma idag från skolan, har så grymt ont i halsen. Tappar rösten med jämna mellanrum, annars låter det som att jag har levt på cigg och whiskey i 50 år.

Gjorde ett ärende på stan, var med Sabina. Kändes riktigt bra! Har saknat henne. Vi lagade mat, sen kom Patrik och käkade med oss. Han gick och tatuerade sig medans vi såg på sagan om ringen. Sen körde han hem mig.

Sen har jag pratat med Robert, ett riktigt samtal och inte bara "Hej älskling, vad gör du? Okej, vi hörs sen. Pusshej!" Nope, idag har vi pratat lägenheter och så. Saknar den tiden då vi tog oss tid att verkligen prata med varandra, i timmar, om allt mellan himmel och jord.

Nu ska jag lägga mig i sängen med min enorma huvudvärk och teoriboken till körkortet. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0