torsdag

Vaknade av en konstig känsla, nästan mammalik. Var tvungen att ringa till R och kolla så att han inte hade försovit sig. Det hade han, lite. Men han satt i bilen.

Därefter kunde jag inte somna om så jag klev upp, duschade, fixade håret.. ja, allt tjejkrafs man kan hitta på. Sen gick jag till frissan så dom fick kolla på mitt hår. "Perfekt!" sa dom.

Käkade lunch med Yohanna, hon var så glad för att hon klarade uppkörningen idag :)

Sen har jag bara suttit och sytt resten av dagen.
Nu ska jag hänga in lite kläder i garderoben. Helt sjukt att inte någonsin får plats. Jag har två garderober och en ganska stor byrå. Sen har jag tvättstuga tills R kommer.

WIIIIEEE!!!!! Han kommer snaaaaaaaart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0