22 juli

idag har jag namnsdag. roberts mamma plingade på dörren för en stund sen och kom med jätte fina rosor. hur gulligt är inte det? jag har aldrig någonsin fått något eller blivit uppvaktad på en namnsdag förr :)

jag mår svindåligt idag, igen.. fattar inte vad det är. förmodligen äter jag för dåligt och börjar därför må illa. men jag har även haft feber. robert tror att det är något virus..

igårkväll hyrde vi film för att sen åka till löberg. det visade sig att han och mikki redan hade sett den filmen så vi såg "the color of money" istället med tom cruise.

vi har precis sett klart filmen vi hyrde "cloverfield".. handligen är grymt bra och spännande. ett monster i N.Y som gör att dom måste jämna staden med marken. nackdelen med filmen är att den är filmad konstigt, med en liten "handkamera" för att det säkert ska bli mer verkligt. smart tänkt, men man blir helt galet yr i skallen. + att slutet är skit, finner inga andra ord än skit.

tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0