äntligen solsken

mamma tog med sig vädret :) thanks!

i måndags var jag på stan med nicke, gick till frissan och fick för mig att klippa av mig allt hår typ.. så nu har jag bara till axlarna :S sen drog vi till mikki och spelade chicago och sen kom mamma. vi hjälpte dom att komma iordning på campingen och sen for vi hem till oss.. mamma sa WOW om lägenheten :)

igår visade jag stan för mammut och shoppade lite. fick mig en hårtork från toni&guy :D FAN vad jag ska torka håret haha! och lite annat smått och gott. BBQ på campingen sen när robert kom. vi bestämde att familjerna ska träffas på lördag, shit vad jag är nervös

men jag skriver mer sen. ska dra till badet nu och sen jobb och sen liseberg. ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0