fredag fredag fredag

ska jobba snart och jag är grymt trött.. orkar inte jobba idag och värre kommer det bli imorgon då jag har stängning! idag jobbar jag bara tolv till fyra så det är rätt chill.

veckan har gått fort, robert hämtade den nya bilen i tisdags och i onsdags fotade vi den gamla och satte ut på annons. nicke c kom till oss också och kollade på lägenheten. han har nyss kommit hem från australien efter ett halvår så det var ganska kul att se han igen :) igår drog jag till mikki efter jobbet, vi fixade till oss, drack en cider och drog sen in till stan för att se adam tensta. men hon drog så jag hängde med robert, löberg, franson, bobban och nicke c en stund istället. sen drog jag och robert hem. klockan drog iväg.

idag är jag bjuden på tobbes 20års fest och en massa från jobbet ska dit.. men jag ska nog stanna hemma ikväll. det kommer en snubbe och ska kolla på bilen + att jag känner att jag vill vara med robert ikväll.

imorgon har löberg födelsedagsfest och jag missar det för jag jobbar.. kul jul!

nej, dags att sminka sig lite innan jobbet. tjarååå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0