torsdag

hej och hå, fan vad jag mår skit.
fick sova fyra timmar innan jag skulle kliva upp och släpa mig själv till tandläkaren klockan 8. som tur var tog robert en lite sovmorgon och körde mig dit. mådde dåligt som fan redan då..

hon tandläkaren fick jag väääldigt goda nyheter! i västra götalands regionen så har dom förlängt den fria tandvården för ungdomar i två år. så jag behöver inte stå skriven i luleå längre och behöver inte åka dit för att göra "operationen", YEY :)

jag mådde illa som fan när dom höll på att gräva i käften och höll på att spy när dom tog röntgenbilder. när det var över så skyndade jag mig mot södra torget för att ta bussen hem med det värsta illamåendet man kan tänka sig. rusade in genom dörren, kastade in två mackor i micron och började spy som en gris.

blir inget jobb för mig idag, mår illa hela tiden så det är ingen idé. sen är det väl inte så bra att jobba på en resturang när man har spytt ?

fick en förfrågan om att fara och jobba i trollhättan men meliha gör det istället så tar jag hennes pass här i borås istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0