nklasjflmakmöfpksöjk

I lördags hade vi fest som inleddes med sverigematchen. Trögstartat måste jag säga med tanke på att sverige förlorade mot spanien och humören försvann från vissa. Men efter en stund var det full rulle igen :) Festen fortsatte sen på Trädgår´n för mig och Mikki medans grabbarna stack till Vimmel.

Söndag, måndag och idag har väl flytit på rätt bra. Har väl varit sysselsatt hela tiden så någon fruktansvärd hemlängtan har inte kommit och spökat ännu.

Jag och Mikki sprang i stan och knalleland i 7 timmar igår, gissa om jag hade ont i fötterna när jag kom hem?
Dessutom så fick jag en stilettklack nertryckt mitt på foten i lördags också så det gör ju inte saken bättre när man har ett fett blåmärke som är uppsvällt :)

Nu sitter Mikki och Niklas här i soffan med oss och kollar på Arn (fyfan vilken kass film, därför jag sitter med datorn i famnen) Men jag ska la kanske vara lite social också..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0