sista lediga dagen

ja, imorgon börjar jag jobba.. inte heltid men jag gör något iallafall. men fan, jag vill inte!

måste bara säga att jag blir jätte glad av kommentarerna som har börjat trilla in nu, trodde det var dags att lägga ner bloggandet för en stund när det var dött :)

har legat i sängen hela morgonen och funderat en hel del.. jag vill åka hem (varför säger jag hem? det här ska vara mitt hem nu) jag vill åka till luleå en vända men jag har inte nog med cash för det.

livet i luleå är så mycket enklare än här. där vet man vad man tycker om och inte, vilka människor man bör undvika och inte, vilka som är falska, vilka som tycker om en och inte. här däremot vet man ingenting. och visst, man kanske inte kan bo här i två veckor och förvänta sig att man ska veta allt om alla.. men jag har varit här ganska mycket det senaste året och fattat tycke och bildat mig en uppfattning om vissa, som inte alls stämmer längre.

det är inte lätt att flytta genom hela sverige och bara dyka in i en massa intriger och bullshit. men det är bara att bita ihop. falska människor med pålar i röven ska inte få förstöra för mig.

för övrigt fick vi en hel del gjort här hemma igår, vi dammsög, skurade, dammtorkade, sorterade tvätt, och handlade mat. man måste verkligen städa hela tiden här, fattar inte vart allt damm kommer ifrån. varannan dag får man gå och torka lite här och var.

tjarå!

Kommentarer
Postat av: trebor

Tror det blir bra att arbeta lite för dig :) Puss

2008-06-24 @ 13:22:28
Postat av: therese

You can make this ! Be strong !

Lule finns alltid kvar, så du behöver inte ha så brottom hem, vi väntar! :)

2008-06-25 @ 10:10:56
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0