sverige-ryssland

usch vilken fruktansvärd match..

dagen började med att jag mötte upp mikki på södra torget för att ta bussen till sjöbo där hon bor. sen åkte vi ner till stan igen, käkade lite snabbt på mcdonalds och gick sen och kollade efter en klänning som jag kan ha på mig imorgon. robert kom och hämtade mig och vi for hem lite snabbt och fixade till oss.

vi åkte in till göteborg, till roberts jobb där vi blev påtvingade sverigetröjor och bärs. efter en stund åkte vi till ett ställe på avenyn som heter ruby. nice place! trerättersmiddag, inte helt fel.. trist bara att sverige förlorade :(

nu ska jag bara ligga och slöa i soffan tills jag kommer på något bättre. ciao!

Kommentarer
Postat av: Elli

Fan så sjukt jag saknar dig! Jag hatar att läsa om ditt liv för att jag inte känner igen det längre, samtidigt som jag tycker om det :S...

Kom hem snart! =)

2008-06-22 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0