fredag

Tjabba tjena!
Sitter hos Sabina nu, hon och Ludde är på basket så jag drar en liten städning i lägenheten. Jag ska till mamma ikväll så jag kan lika gärna göra det lite mysigt för hon och han :)

Idag har jag haft skola, balklänningen tog fart idag och gud så skönt det känns! Korsetten är snart klar också, ska bara bandkanta nederkanten och sy fast dragkedjan. Hyska och hake passade inte riktigt till modellen.
Skolan flyter på rätt bra nu känns det som. Att balklänningsproblemet löste sig gjorde min dag.

Har varit på stan ett antal timmar idag också, köpt lite presents till R. SATAN vad svårt det är att köpa till killar alltså. BLÖH! Hoppas det duger åt han iallafall :)

Igår när jag "flyttade in" här så klädde vi genast ut oss. 80-tals stil. Vi dansade dansmatta och skämdes ihjäl när Ludde kom. Hahahaha..

Nej nu ska jag fortsätta! Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

kom på partay hos mig, med alla brudar?=) ta med sabina, om du vill:) hör av dig!

2008-03-15 @ 18:10:43
URL: http://jennifeerh.blogg.se
Postat av: Jennifer

på torsdag alltså :P

2008-03-15 @ 18:11:05
URL: http://jennifeerh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0