golvliggare

Det var riktigt trevligt igår faktiskt!
Vi åkte först till Majorna och hämtade upp två dudes, sen begav vi oss mot Frölunda torg för att möta upp alla andra på bowlingen. Kände mig ganska spänd och nervös och blyg och allt vad man nu kan känna.. såå... en smirnoff ice, jatack! Kändes mycket bättre. Själva bowlingen gick väl sådär.. Ju mer man drack desto mer fumlig blev man ju :) Men det ska jag inte skylla på, jag är kass. Några strikar gick väl in men jag spelade med tre karlar. Självklart hamnade jag sist. Men inte så långt ifrån :) Karaoke blev det också, helt galet hur hemskt det lät :)

Robert kände sig dålig så vi åkte därifrån. Burger King ;) Finns det något bättre?
När vi väl kom fram så kände jag "åh kan vi inte lägga oss på golvet?" "eller, vi drar ner madrassen och sover där inatt!" Ja, det gjorde vi. Fy fan vad ont jag har i kroppen, el madraso är kanske 4-5 cm tjock.

Nu vill jag att R ska vakna, väckte han för en halvtimma sen och gav han två ipren så jag ska låta dom värka lite först. Är så ivrig, idag ska vi på EM möbler och kolla på en soffa vi funderar på att köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0