helgen :)

I lördags var vi som sagt bjudna på påskparty hos Martin och det var jävligt skoj måste jag säga!
Först kommer vi in dit, ser bara en massa herrar. Jag var enda tjejen. Vi blev utskickade på tipspromenad, fasiken vad skoj :) Sen blev det påskbuffé när vi kom tillbaka. Vårat lag vann för övrigt. Det var hur sköna dudes som helst och det var skit kul! Sen blev det dags för utgång, vi tog en taxi in till stan. Ringde Linda och Alexandra, ville säga hej bara och det blev att hänga med upp till Thomas en sväng. Gud vad kul det var att träffa tjejerna. När Robert ville gå ut så stannade jag kvar där. Han drog till Trädgården och vi andra drog på Swing efter ett tag. Kändes bra att vi var på olika ställen faktiskt. Han dök faktiskt upp på Swing efter någon timma :) Nattkäk och sen drog vi hem till Franson och spelade guitarhero i några timmar. Jag och Linda gjorde varm choklad till oss alla. Hur mysigt som helst. Vi sov där också. Dagen efter, igår då.. Så blev det guitarhero igen. Sen frukost/lunch/middag, Linda och Tobbe gjorde tacos på ett lite mer annorlunda vis. Gotteligotta!

Idag har vi bara tagit det lugnt här i Viskafors, legat och dragit oss i sängen halva dagen. Käkat middag och sen har jag och Robert gjort snyggaste snögubben. Måste ju passa på när det väl finns snö :D


image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0