livet...

Livet är alldeles för kort.
Varje beslut man tar formar ens framtid.
Stor saknad av Simon idag, inte det minsta lätt att gå in i skolan idag. Tungt!
Och att folk klappar en på axeln och säger "Hej Magda, hur mår du? Hörde vad som hänt med Simon."
FYFITTAN vad jobbigt det här är.
Men jag antar att jag har tillåtelse att sörja lite.
Förstår bara inte hur vissa, som var han närmare än jag, bara kan rycka på axlarna och säga "synd."
Eller "ajdå, han som var så grym på att dricka bärs!"
Well, enough of that..

Idag har jag sökt lite jobb i Borås, kastade iväg 5 ansökningar nyss. Jävlar vad jag längtar nu.
Har funderat på det här med soffa idag, vi har hittat två jätte fina. Men vilken är finast?


image91

image92



För övrigt så har jag varit på körskolan idag, gick ganska bra.
Kanske lite sämre än sist, men skit samma.
Vi gjorde en planering så jag får mitt körkort någon gång också :)

Nu ska jag lägga mig och prata lite med Robert.
Han åker till Tyskland imorgon med sitt jobb, det är någon stor IT-mässa eller nå.
Kommer knappt kunna prata med han på hela helgen :(


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tycker den ljusare soffan var finare :D

2008-03-05 @ 22:27:35
URL: http://mikae1a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0