torsdag

Fruktansvärt dålig dag i skolan, allt går emot mig..
Korsetten är fel fel fel.. Egentligen är den rätt, den är som jag ville att den skulle vara.
Men den är ändå fel, jag har ändrat mig. Typiskt!

Var till New Life idag och pratade lite om frisyr till balen och löshårsbeställning.
Sen stan, kikade lite på födelsedagsgrejer till Robert osv.

Middag hos Sabina, hon är verkligen mitt ljus i mörkret.
Fick faktiskt bort tankarna på Simon för en stund.
Kan väl både vara bra och dåligt, men skönt kändes det.

Robert är på färjan mot Tyskland nu, full som ett ägg..
Och vad tycker jag om det? Ja, det går ju att räkna ut med lilltån.
Jag är inte ett så stort fan av alkohol vilket ni som känner mig redan vet.
Öl, vin eller cider kan man väl dricka för att det är gott..
Men att vara på en arbetsresa och shotta vet jag väl inte om jag gillar riktigt.
Vad negativ jag låter, men antingen dricker man för att bli full eller för att det är gott,
men då kan man ju lika gärna dricka en cola?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0