och så var det skolan då...

Skoldagen idag har varit bra måste jag säga. Hade iofs bara en lektion som var svenska och där gjordes ingenting förutom betygssnack. VG för mig i svenska B. Hade väl kunnat vara bättre men är samtidigt överlycklig för att det inte blir IG som jag väntade mig efter allt slöande hela det här året. Motivationen till att klara av resten av alla kurser, typ alla sömnadskurser höjdes från typ.. 2% till kanske.. 90% :)

Stannade kvar efter att jag hade slutat och sydde lite på studentklänningen. Vändsy ärmhål, handsy fast fodret i dragkedjan och fålla.. Sen är jag klar! YEEEEY :D

Imorgon har jag en fruktansvärd redovisning om övervikt och fetma, vill inte alls.. Men det måste ju göras!
DÄRFÖR ska jag slita som ett djur ikväll för att få det färdigt. TJARÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0