aaaahaaahhhahaa :)

Sitter hemma hos Emma på Sjöbo just för tillfället och lyssnar på Miss Li, därav rubriken :)
Hon är gudomlig! I say no more! :)

Har jobbat idag, tufft men bra med cash. När jag slutade mötte jag Emma i Knalleland. Vi satt medst och snackade strunt tills vi skulle hem tll na'. På busshållplatsen såg jag ett bekant ansikte, det var Martin. Som gick mode och design i Luleå. Började skaka i hela kroppen när jag började prata med honom. Jag var lite kär i han i ettan på gymnasiet. Men det var kul att prata lite med han. Nu ska jag sluta skriva och vara lite mer social med min apa och sen ska vi på bio ikväll. Skoj va? Ha det gött kära människor :)

Och ANJA, vad FAN menade du igårkväll när du ringde? :O Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anja

hahah, varför finns indier? hoppas du förstod lite av min förklaring, allt har med en p-rulle att göra, haha!

2008-10-08 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0