framsteg

framstag, framsteg och ännu mer framsteg på jobbet. har pratat med chefen, får jobba mer osv. snabbheten ökar och jag får mer och mer beröm. hur kul som helst.

annars är det fattigt och rätt vardagstråkigt just nu. fick nya la redoute igår och suget på att totalrensa i garderoben och fylla upp på nytt är väldigt stort! gosh vad snygga kläder det finns.

på bussen hem idag från jobbet satte sig en stor tjock gubbe brevid mig.. och luktade på mig.. han verkligen satt och luktade på mig och "mmmm"-ade. kusligt.

nu ska jag städa lite, smell ya' later :)


Kommentarer
Postat av: Eva

akta dig för fula gubbar , se strängt på dem. Kul att du får bra feedback på jobbet, det behöver man. Har jag talat om att vi har två vofsar nu? Kramis

2008-09-21 @ 08:05:02
URL: http://filosofverstan.blogg.se/
Postat av: Miriam

Ja, man behöver knappast oroa sig över att man missar något i denna blogg!

Hallå, uppdatera oftare va! :)

2008-09-24 @ 18:35:04
Postat av: Anonym

Maggie! Skärpning. Jag älskar att läsa din blogg ju. men svintrist då du inte uppdaterar!

2008-09-25 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0