helvetesjävlahuvudvärk!

usch, fy och blä! varför försvinner inte huvudvärken? nåja, hoppas det går över iaf innan jag börjar jobba.
robert har varit på påsklunch med jobbet idag och fått ett påskägg.. med två årskort till liseberg :D man tackar man tackar! haha!
såg min lönespec nu också, inte så dåligt faktiskt.

denna vecka har varit hemsk.. jag har längtat hem till luleå något fruktansvärt och har verkligen tänkt på att sluta på jobbet och bara dra hem.. men sen är det ju inte så enkelt som det låter heller :S jag vet inte, har väl bara fastnat i en grop?

borås är inte en lätt stad att bo i kan jag säga. inte så lätt att komma folk nära. alla har "sitt" och är glada, så varför släppa in något okänt in i bubblan? men jag ska inte klaga, jag får vara glad för det jag har och det roliga som faktiskt händer!

i förrgår åkte jag och mini hem tillsammans från jobbet. hade bråkat med r så jag ville inte gå hem.. så vi gick ut med hennes hund på kransmossen där vi gick vilse och hamnade i ett område med hästhagar och skit. fan vi promenerade över en timma. det var skitkul. så nej, jag ska inte klaga. jag ska heller inte klaga på huvudvärken. jag ska ställa mig i duschen nu och göra mig iordning för jobbet. sen ska jag köpa en stor vattenflaska som jag ska svepa eftersom huvudet förmodligen beror på vätskebrist.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anja

nästa vecka blir bättre ska du se!

jag kommer nog ner till västkusten snart och hälsar på, ska försöka ta mig till borås då också :) kanske man kan ses?!

2009-04-11 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0