our lips are sealed...

här sitter jag, hos emma, på bergsäter i borås.
japp, så kan det bli.


jag vill göra reklam för en ny, väldigt spännande blogg! min käre sambo har tagit det stora klivet ut i bloggvärlden. det är verkligen jätte kul på många sätt. först och främst att se han hålla sig sysselsatt och sen har han mycket att säga och det är ju toppenbra att han får skriva ner det han tycker. jag menar, nu kan jag själv välja när jag vill "höra" HAHA! nejdå, jag är faktiskt lite avundsjuk för att han är nybörjare och har så mycket att dela med sig av medan jag har tömt fickorna helt. här har vi den iallafall - robki.blogg.se  ♥

jag har jobbat idag, ett kort pass. det kändes SÅ skönt att kunna åka hem och ha hela dagen framför sig. jag åkte hem och hann precis lägga mig i soffan och sträcka på mig sådär skönt innan emmapemma ringde och lockade hit mig med glass och skitsnack. göttish!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0