resemusik

ja, nu så sitter man och lägger in massa ny musik på ipoden. det blir så trist att flyga utan lite musik.. eller ja, det är alltid trist utan musik :)  imorgon åker vi till luleå iallafall och det ska bli sååå skönt! måste bara ta mig igenom denna långa jobbdag.

igår kom emma förbi med sin dator som har gått sönder, så medan rob fixade och trixade så fick man umgås lite också. vi käkade och fikade och sjöng och kollade på tv. ja, det var faktiskt ganska skoj igår.

nu måste jag nog sortera tvätten som rob ska tvätta ikväll och sen göra mig klar för jobbet. hejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa det var5 jatte mys gumman :) TAck for den goda maten och valdigt gott fika som ni hade kopt. Vi ses snart nar jag kommer hem! MIss you honey Puss pa dej

2009-05-05 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0