bikinijakt

jag tror aldrig att jag varit med om en helg som gått så snabbt. usch!
lördagen bestod av bikinijakt och jag tror att jag har provat nästan alla bikinisar i hela borås och inte en enda passade. lite trött blev jag och var tvungen att tröstshoppa lite annat. det blev en klänning, ett linne och en sommarjacka. jag var också på prana spa och fick mig lite massage. det behövde jag verkligen. jag vill inte påstå att det var speciellt skönt men det var bra. på kvällen glodde jag på lite film och bara var. och igår, söndag så åkte jag med robert till varberg. vi solade, badade, träffade några kompisar och käkade massor med glass. det var faktiskt ganska kul. och bränd blev jag.

idag träffade jag bella på stan, gick till polisen för att prata om pass så jag kan åka utomlands men icke sa nicke! jag fick inte göra något pass eftersom mitt leg gick ut för en vecka sedan. hur dumt är inte det? hon sa "gränsen måste ju gå någonstans" men om mitt gamla pass gick ut för mindre än tre månader sen så hade det gällt. helt sjukt. så jag måste släpa med mig robert eller min arbetsgivare som kan intyga att jag är jag :S nåja..
efter det hittade jag äntligen en bikini på intersport, hallelujah för det :D det blev också lite lunch på jensens då fabian också kom och gjorde oss sällskap :) trevligt trevligt.


Kommentarer
Postat av: Anja

magda jag vill komma ner och hälsa på! funderar på en roadtrip i augusti :)

2009-07-02 @ 00:23:19
Postat av: Marcus Arnesson

Hej !!



Trevlig blogg du har kommer att följa denna nogsamt.

Trevlig kväll Marcus

2009-07-07 @ 21:15:08
URL: http://mackansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0