luleåkalaset

ja, det verkar som att det blir lite luleåkalas för min del. hoppas bara att jag kan byta bort ett pass den nu den 24de så jag kan åka till körskolan och fixa lite så man kan bila upp till norrland :) hoppas, hoppas, hoppas!! lite svårt bara när alla ska på semester men det löser sig nog.

igår fyllde mini år och min dag började med att jag träffade henne på morgonen och gav henne lite ballonger, sen åkte vi runt i stan och fixade frulle och tårta inför assmötet som för övrigt var mitt första. kul jul.

måste det regna? jag har ju ett ton med planer i helgen och det får verkligen inte regna. liseberg till exempel, hur kul är det om det regnar? :O nåja, jag får hoppas på det bästa. nu ska jag ta mitt pick och pack och släpa mig själv mot jobbet.

hejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter regn kommer solsken bara så du vet:D Hoppas att du kommer till lulekalaset:P

2009-06-14 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0