tisdag

ledig idag, gud så skönt men samtidigt tråkigt. är så trött och seg att jag inte orkar göra något vettigt. jobbade natt kan man väl verkligen säga inatt. var hemma vid halv fem tror jag och somnade inte förrän halv sju imorse.
så, vad gör man en dag när man är ledig och inte orkar ställa sig upp? jo man halvligger rätt skönt i soffan med datorn i högsta hugg och fixar sånt man skulle ha gjort för länge sen men bara dragit ut på skiten.. sortera musik. samtidigt har jag kollat igenom alla mina bilder jag har och har hittat en massa skoj :) efter att jag var i bollnäs sa jag att det skulle dyka upp lite bilder men det finns typ inga. bara filmer och dom vet ni, dom ska inte visas! däremot hittade jag en bild på mig från bollnäs som jag tycker är väldigt festlig.



sen har jag ju hittat en massa kort från skoltiden och nu har jag verkligen insett hur mycket jag saknar skolan. eller kanske inte skolan, men att måtta, rita och sy. att tillverka något som från början bara var en idé. sen saknar jag mina jävla idioter till klasskompisar. ibland ville man bara strupa puckona men när man ser bilderna och tänker efter lite så hade vi sjukt kul nästan hela tiden :)


katarina "provdockan" skarin

katarina

mia

jag klär ut mig

min promdress from hell

våran sista modevisning

första klassfesten hemma hos mig

2:a modevisningen. 4 bugg och 1 coca-cola projekt :)

hela klassen visar upp studentklänningarna.

jag på studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0