jag är såååå pinsam

hur kan man glömma tampisar hemma när man vet att lingonveckan ska börja idag? va? kan någon svara på det? hur man kan vara så dum.. gud vad pinsamt! som tur var har jag min söta bella som kom med några till mig. tack!

igår skar jag mig i fingret ganska rejält.. vi har köpt nya knivar och lite avokado, ingen bra kombination med nyvakenhet kan jag säga. det är inte första gången jag skär mig heller när jag ska skära avokado. varför lär jag mig inte att vara mer försiktig? det gör iallafall ont så in i helvete. trodde jag skulle svimma igår när det hände.. jag har aldrig sett det komma så mycket blod från min kropp på en och samma gång. usch! i panik försökte jag ringa robert som klickade mig eftersom han satt i möte.. sen mamma.. "nå, vad vill du? jag har inte tid. ring sen!" och när jag ringde till jobbet visste jag inte om jag hade fingertoppen kvar, jag grät och kunde inte få ur mig vad som hade hänt hahah. fan vad tragiskt!

nåja, hoppas min otur går över i tur snart. det skulle jag behöva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0