personalmöte hela dagen!

Igår var vi på Resia och pratade lite. Det blir nog att vi sticker till Playa del Inglés en vecka eller så. Har ju varit där förut och gillade det enormt mycket. Men då åkte jag med hela familjen och var typ 12 eller något. Ni vet, alla ska komma överens.. Och det brukar inte sluta så fint. Jag vill gärna ge det ett nytt försök :)

Idag är det personalmöte hela dagen i olika steg. Först ska vi träffas någonstans som jag inte vet var det är, jag och Bella skulle kila dit tillsammans.. men jag får för tusan inte tag i henne :S Rotundan hette det tror jag. Det mötet är till för alla kökschefer och trainees mfl. Och senare är det ett till möte på Resturangbaren då alla extraanställda också ska vara med. Lite utbildning osv. Senare ska vi på middag på GOA och äta indiskt. Japp, så ser det ut för mig idag.. DVS om jag hittar dit, annars är jag körd :)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0