bollnäs!

nu har det råkat gå några dagar sedan det skrevs något här i bloggen.. vad har hänt då? jo ganska mycket faktiskt! i fredags kom sabina till mig, myspys! senare på kvällen blev det att åka till nickes "stuga" där vi drack gott, hade trevligt framför den öppna spisen och bara umgicks. det blev att vi sov över där och det var skit kul! sen jobbade jag på lördagen och på söndagen packades väskan och jag drog till bollnäs med några arbetskamrater. massor med alkohol, musik, maxmat, innebandy turnering mot en massa maxare från hela sverige. det går inte att beskriva hur roligt jag har haft, helt galet. i love bollnäs haha! guuuud alltså, jag blir helt lycklig bara jag tänker på det. det kommer lite bilder så småningom :) nu ska jag lägga in lite ny musik i min ipod och sen ska jag bara slöa resten av dagen och njuta av tystheten när robert är borta.

ciao! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket.. fasen va jobbigt de va men roligt :) blir nog nästa år igen.. ska du me?? Kram

2009-05-18 @ 16:45:39
Postat av: Ida

Jooo meen du klarar jag de så klarar duu de.. :)

2009-05-19 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0