godkväll

det har inte hänt så mycket de senaste dagarna.. jag och linda har varit på motionsrunda på kransmossen, jag har varit på bio med robert och sett änglar och demoner och det var verkligen en besvikelse. jag vill inte direkt rekommendera folk att köpa biobiljetter för att se den. inte alls lika spännande som trailern visar, nejdå,, hyr den kanske när den kommer ut.. men slösa för fasiken inte bort pengarna på biobiljetter.. nicke c har varit här ikväll och kollat film :) alltid är det lika skoj när någon kommer och hälsar på! nu ska jag skutta ner i säng för jag är dötrött efter dagens slit på jobbet, det var verkligen huuuur mycket som helst att göra. men det positiva ät väl att jag aldrig förr har haft så KUL på jobbet som idag :) tjingelíng och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0