juligt

smäll till mig på fingrarna för jag har inte kunnat hålla mig. julgranen är uppe och den är pyntad. shame on me!
inget annat är pyntat, bara granen.

jag har varit hos tandläkaren idag. jag glömde tiden helt och hållet, men som tur var så rinde dom efteråt och sa att jag hade missat min tid, men att jag kunde komma dit ändå om jag ville för att de hade en lucka. TACK! :)
sen gick jag till ekohallen och köpte lite nödvändiga, tråkiga grejer som folie och skit. köpte även lite julgranskulor och belysning till granen. sem köpte jag med mig en massa fika som jag tog med mig hem. hade en trevlig liten fika-stund med mig själv där :) efter lite tv-tittande så kom matti förbi med sin dator som robert ska försöka fixa. och nu är klockan strax efter två, hela dagen är kvar och jag vet inte vad jag ska göra? gosh vad tråkigt!

kanske ska jag putsa lite fönster och så?
eller ska jag bara sitta in min sköna fantasi-soffa och titta på tv?
eller ska jag sitta och längta efter robert kanske? :)
vi får la se vad som händer..


Kommentarer
Postat av: Robert

Här är en bild på granen. :)



http://www.robpipe.com/mediadetails.php?key=6e707cab3f9e0049f8c7&title=Magda%27s+Christmas+Tree

2009-11-24 @ 15:47:49
URL: http://www.robpipe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0