känner mig duktig som fan!

jag har nu suttit och fixat hemförsäkring, bredband och adressändrat. elen fixade jag igår. yey!
för att vara världens blygaste och inte vågar beställa pizza ens så tycker jag att jag är rätt duktig :)

igår, hela dagen var en stor fet mardröm.. jag hade SÅ ont i huvudet alltså! men bara på höger sida som vanligt. förmodligen är det någon nerv som har hamnat i kläm i ryggen nånstans så jag får en hemsk "strålningskänsla" upp i skallen. robert var så snäll mot mig, han kom till mig på kvällen med pizza, eller rättare sagt tre gringos. jag låg bara i fosterställning och ville skjuta mig själv i skallen. var tvungen att gå hem från jobbet vid ett typ. kändes som att jag skulle svimma. fy vad otäckt.

nåja, nu ska jag fixa iordning mig och sen dra ner på stan med ida :) hejs!


Kommentarer
Postat av: Ida Flink

Jaaaa det ska vi :) sååå roligt vi ska ha det... i snöovädret.. :)

2009-11-10 @ 13:47:34
URL: http://barba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0