simon

jag sitter här i min ensamhet och saknar min älskade simon. jag saknar han så det gör ont. jag har suttit här nu och kollat igenom vad jag har för bilder på datorn och så hittade jag massor på honom. en av bilderna fick mina ögon att vattnas. hans isblåa ögon borrar rakt igenom. han var så fin. gud vad jag saknar att gnälla på han och kalla han för nitjacketönt :) det var jätte kul. fan.

jag såg även att hazze hade en väldigt fin bild på han som jag snor nu utan att fråga. han får la be mig ta bort den om det ska vara så :)



 

min dag har varit konstig, jobbat mellan 07.30 till 14.00 och efter det har jag bara suttit hemma. fabian kom hit och vi pratade ut, typ. kändes ganska tungt.

ska strax gå och lägga mig, upp och jobba imorgon igen. sov gott allesammans. puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0