förändringar kräver mod...

ja, jag är ledsen. jag har verkligen inte haft någon som helst ork att skriva något på mer än en månad.

men hej igen! jag hoppas att jag har tagit mig i kragen nu och får tillbaka orken på riktigt.

augusti var ganska händelserik. jag och robert tog oss en roadtrip till luleå för att festa loss på luleåkalaset. blev rätt dött, men det var skönt att få komma hem till luleå. helgen efteråt kom min käre far och hans fru hit till borås för att ta med mig och robert på madonna som spelade på ullevi. det var mäktigt. lite för mycket ståhej, men det var häftigt. och en vecka eller något sådant senare åkte jag och robert till playa del inglés, gran canaria. det var skönt som fan att få komma bort på riktigt, bort från alla man kände, allt jobb osv. det blev mycket sol och bad och lite shopping. kamelsafari blev det också. ja, efter detta blev jag sjuk. det gick över rätt fort men sen hände det en del grejer i mitt lilla liv som gjorde att jag fick magsår och äter nu medicin för detta. kul, ellerhur? mår betydligt mycke bättre nu med mina små blå/orangea piller.

det är mycket som händer nu i mitt liv, i mitt huvud. jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. om jag vill plugga, jobba eller resa?! det är mycket som inte stämmer och NU ska jag börja reda upp saker och ting. för första gången på länge ska jag försöka tänka på mig själv. fundera på vad jag vill. det är jätte jobbigt men nu när jag sitter här och skriver så inser jag hur skönt det är att faktiskt skriva här. så jag ska försöka skriva all skit här.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0