bella min bella :)

Ja, fröken Isabel är min person och varenda minut med henne gör mig glad. Jag har aldrig träffat en människa som skrattar så mycket och är såååå glad hela tiden. Hon är verkligen en solstråle i mörkret. Ville bara skriva det, så ni vet.. typ.

Idag efter jobbet kände vi oss lite hurtiga och planerade en långpromenad.. Så vi pälsade på oss så mycket vi bara kunde tills vi båda kände oss som michelingubbar och gick ut i kylan. Vi stannade på kvantum på vägen och köpte sån sprutgrädde. Sen vidare.. När vi tillslut frös så tänderna nästan trillade av, av allt hackande så gick vi hem till mig och gjorde en stor kastrull med varm choklad med grädde och strössel. Så vi var nog inte så duktiga after all :) sen har vi bara myst i soffan under filtar och kollat på film. Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0