det börjar bra iallafall...

när jag och ida flink gjorde staden i onsdags så såg jag dessa godingar...


men jag köpte dom inte.. för jag tänkte att "om dom finns kvar när de stänger så är det meningen att dom vill ha mig som ägare" och sen rann klockan iväg och alla butiker stängde. skit!
och sedan i onsdags har jag pratat och tänkt på dessa snyggingar så jag bad robert åka och kolla om de fanns kvar idag eftersom jag har jobbat hela dagen. och vet ni? They are mine ;) de står och glänser på min redan överfulla skohylla. så nöjd, så nöjd!


Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt msgda :) Då va det meningen att dem va dina :) dom va riktigt snygga.. dock för hög klack före miig..

2010-01-02 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0