en lätt känsla av obehag

Sitter här nu, i min stol, i mitt vardagsrum, i min lägenhet och har en konstig känsla i magen.
Fabian åkte tidigt i morse för att paddla kajak till Varberg och det är jobbigt att veta att jag ska vara ensam till söndag. Dessutom, det första jag såg när jag vaknade var en flytväst.. Han har glömt den! Fy Fabian! som tur var fick han låna en. En annan anledning till den konstiga känslan är att jag ska hem till Robert imorgon för att hämta ett par skor som han har fixat till mig. Konstigt att åka dit, till lägenheten där jag för inte så länge sen bodde, konstigt att träffa honom. Nåja, det löser sig som Sabina hade sagt.

Nu i veckan har "Kultursommar '10" blivit invigt. Guidad tur på torpa stenhus, det ni! Hur kul som helst, och mer ska det bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0