Nytt försök med skrivandet kanske´?

Nu är det VÄLIGT länge sen jag skrev här, förutom midsommar som jag inte tycker kan räknas!

Igår åkte jag in i operationssalen och skruvade äntligen in skruven i överkäken. FY FAN vad ont jag hade igår! När jag kom hem somnade jag ganska direkt, vaknade när Fabian kom hem på lunchen med milkshake och lite pommes till mig. Knepigt som tusan och tårarna sprutade. Sen sov jag igen till halv fem ungefär. Helt utmattad.
Det ville inte sluta blöda ur stygnen. Urk.

Idag "måste" jag jobba pga personalbrist. Hur kul som helst när jag har stygn i hela käften, ont som attan, blodet rinner och har tappat rösten av någon anledning. Jag är inte bitter jag :)

Längtar till lördag då det är lovat 30+. Då ska vi åka ut till Fabsis stuga, åka ut med båten och lägga oss och pressa någonstans så man får sig lite färg :)

Nu ska jag pallra mig ner i källaren och hämta upp en kartong eller tre och packa lite i förväg innan flytten.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Bambi

Hej hjärtat!



Ska du flytta igen? Ihop med fabian?:)



Saknar dig som tusan! <3 // Bambi

2010-07-05 @ 22:06:42
URL: http://justbambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0